Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12740
Назва: Аналіз анкетного опитування серед споживачів парфармацевтичних товарів щодо заходів підвищення ефективності їх продажу
Автори: Немченко, А. С.
Міщенко, В. І.
Тімофеєв, С. В.
Nemchenko, A. S.
Мищенко, В. И.
Mishchenko, V. I.
Timofeev, S. V.
Тимофеев, С. В.
Теми: парафармацетичні товари;аналіз анкетного опитування
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Немченко, А. С. Аналіз анкетного опитування серед споживачів парфармацевтичних товарів щодо заходів підвищення ефективності їх продажу / А. С. Немченко, В. І. Міщенко, С. В. Тімофеєв // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали наук. симпозіуму у рамках VIII Нац. з'їзду фармацевтів України, м. Харків, 15-16 верес. 2016 р. - Харків, 2016. - С. 169-170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12740
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
169-170.pdf390,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.