Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1337
Title: Ефективність виставок як PR-заходу у діяльності фармацевтичних підприємств
Authors: Мнушко, З. М.
Лисак, Г. М.
Mnushko, Z. N.
Lysak, G. N.
Keywords: виставки;фармацевтичні підприємства;exhibition;pharmaceutical companies
Issue Date: 2002
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Мнушко, З. М. Ефективність виставок як PR-заходу у діяльності фармацевтичних підприємств / З. М. Мнушко, Г. М. Лисак // Вісник фармації. - 2002. - № 4. - С. 60-64.
Abstract: З метою обгрунтування необхідності оцінки ефективності експозиціонування проаналізовані критерії, за якими фармацевтичні підприємства оцінюють результативність участі у виставках. Визначена тенденція відсутності чіткої відповідності мети участі у виставці та критеріїв ії оцінювання. Обгрунтована актуальність для працівників фармацевтичних підприємств знань з PR щодо ефективної виставкової діяльності.
With the aim of grounding the necessity of the exposition effectiveness evaluation we have analyzed criteria by means of which pharmaceutical enterprises estimate effectiveness of participation in exhibitions. It has been determined the tendency for the absence of the exact correspondence of participation aims to its evaluation criteria. We have grounded the actuality of the competence in the sphere of PR concerning the effective exhibitions for pharmaceutical workers.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1337
ISSN: 1562-7241
Appears in Collections:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
60-64(1).pdf4,23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.