Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1337
Назва: Ефективність виставок як PR-заходу у діяльності фармацевтичних підприємств
Автори: Мнушко, З. М.
Лисак, Г. М.
Mnushko, Z. N.
Lysak, G. N.
Теми: виставки;фармацевтичні підприємства;exhibition;pharmaceutical companies
Дата публікації: 2002
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Ефективність виставок як PR-заходу у діяльності фармацевтичних підприємств / З. М. Мнушко, Г. М. Лисак // Вісник фармації. - 2002. - № 4. - С. 60-64.
Короткий огляд (реферат): З метою обгрунтування необхідності оцінки ефективності експозиціонування проаналізовані критерії, за якими фармацевтичні підприємства оцінюють результативність участі у виставках. Визначена тенденція відсутності чіткої відповідності мети участі у виставці та критеріїв ії оцінювання. Обгрунтована актуальність для працівників фармацевтичних підприємств знань з PR щодо ефективної виставкової діяльності.
With the aim of grounding the necessity of the exposition effectiveness evaluation we have analyzed criteria by means of which pharmaceutical enterprises estimate effectiveness of participation in exhibitions. It has been determined the tendency for the absence of the exact correspondence of participation aims to its evaluation criteria. We have grounded the actuality of the competence in the sphere of PR concerning the effective exhibitions for pharmaceutical workers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1337
ISSN: 1562-7241
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60-64(1).pdf4,23 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.