eaNUPh >
Періодичні видання НФаУ >
Соціальна фармація в охороні здоров'я >
Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2017 >


Назва: Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації
Автори: Котвіцька, А. А.
Барковська, О. Я.
Гавриш, Н. Б.
Огарь, С. В.
Котвицкая, А. А.
Kotvitska, A. A.
Барковская, О. Я.
Barkovska, O. Ya.
Havrysh, N. B.
Ogar’, S. V.
Ключові слова: фармація
навчальна практика
виробнича практика
історія розвитку практики
навчальні плани
pharmacy
practical training
work practice
history of the practice development
curricula
фармация
учебная практика
производственная практика
история развития практики
учебные планы
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації / А. А. Котвіцька, О. Я. Барковська, Н. Б. Гавриш, С. В. Огарь // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Т. 3, № 4. - С. 32-40.
Короткий огляд (реферат): Мета: дослідження та систематизація даних щодо зародження, становлення, розвитку й особли- востей організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахів- ців у системі вищої фармацевтичної освіти. Матеріали та методи. Використано методи наукового аналізу, зокрема узагальнення, порів- няння, контент-аналізу, історичний, ретроспективний. Результати дослідження. Проаналізовано навчальні плани підготовки фахівців за спеціаль- ністю «Фармація» у період 1921-2017 рр., які дають наочне уявлення про еволюцію змісту й обсягів навчальної та виробничої практики, послідовності уведення нових її видів до навчального процесу. Визначено і представлено історичні періоди організації навчальної та виробничої практики, особли- вості співпраці Національного фармацевтичного університету з базами практики на різних етапах свого розвитку. Висновки. Аналіз літературних джерел та навчальних планів підготовки фахівців за спеціаль- ністю «Фармація» показав, що з перших років існування університету і дотепер значна увага приді- лялась як вивченню теоретичних дисциплін, так і практиці, становлення і розвиток якої пов’язані із соціально-економічними змінами в країні, вимогами практичної охорони здоров’я до якості під- готовки спеціалістів, розвитком фармації та вищого навчального закладу.
Aim. To study and systematize the data on the origin, formation, development and peculiarities of organization of practical training and work practice as part of training pharmacy professionals in the system of higher pharmaceutical education. Materials and methods. The methods of scientific analysis, in particular generalization, comparison, content analysis, historical, and retrospective analysis were used in the work. Results. The retrospective analysis of curricula for training specialists in specialty “Pharmacy” for the period from с 1921-2017 has been conducted, the sequence of introduction of types of practice in the curricula and the dynamics of its total duration during the study period have been determined; the analysis of the interaction of the National University of Pharmacy with the bases for training specialists at various stages of development has been conducted, as well as the historical periods of curricular practical training have been determined. Conclusions. The analysis of literary sources and curricula for training specialists in specialty “Pharmacy” has shown that from the first years of the University until today much attention is paid to both the study of theoretical disciplines and practice; development of practical training is associated with socio-economic changes in the country, requirements of the practical component of healthcare to qualitative training of pharmacy professionals, development of pharmacy and the higher educational institution.
Цель: исследование и систематизация данных о зарождении, становлении, развитии и особен- ностях организации учебной и производственной практики как составляющей профессиональной подготовки специалистов в системе высшего фармацевтического образования. Материалы та методы. Использованы методы научного анализа, в частности обобщения, срав- нения, контент-анализа, исторический, ретроспективный. Результаты исследования. Осуществлен ретроспективный анализ учебных планов подготов- ки специалистов по специальности «Фармация» за период 1921-2017 гг., определена последователь- ность введения видов практики в учебные планы и динамика ее общей продолжительности в тече- ние исследуемого периода; проведен анализ взаимодействия Национального фармацевтического университета с базами практики на различных этапах его развития, а также определены историче- ские периоды организации учебно-производственной практики. Выводы. Анализ литературных источников и учебных планов подготовки специалистов по специальности «Фармация» показал, что с первых лет существования университета и до настояще- го времени большое внимание уделялось как изучению теоретических дисциплин, так и практике, становление и развитие которой связано с социально-экономическими изменениями в стране, тре- бованиями практической составляющей охраны здоровья к качественной подготовке специалистов, развитием фармации и высшего учебного заведения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14221
Розташовується у зібраннях:Публікації співробітників бібліотеки
Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2017

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Соц.фармацыя Котвiцька, Барковська(1).pdf305,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Цей матеріал захищений початковим авторським правом

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.