Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14250
Назва: Контроль маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств
Автори: Пестун, І. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Дорохова, Л. П.
Дорохова, Л. П.
Dorokhova, L. P.
Мнушко, З. М.
Мнушко, З. Н.
Mnushko, Z. M.
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Пестун, І. В. Контроль маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств : метод. рек. / І. В. Пестун, Л. П. Дорохова, З. М. Мнушко. - К., 2009. - 20 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14250
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
док12.pdf176,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.