Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14251
Title: Методика оцінки стратегічного ринкового розвитку торговельних марок лікарських препаратів
Authors: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Івченко, А. В.
Ивченко, А. В.
Ivchenko, A. V.
Issue Date: 2009
Bibliographic description (Ukraine): Слободянюк, М. М. Методика оцінки стратегічного ринкового розвитку торговельних марок лікарських препаратів : метод. рек. / М. М. Слободянюк, А. В. Івченко. - Харків, 2009. - 21 с.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14251
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
док14.pdf175,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.