Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14251
Назва: Методика оцінки стратегічного ринкового розвитку торговельних марок лікарських препаратів
Автори: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Івченко, А. В.
Ивченко, А. В.
Ivchenko, A. V.
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Слободянюк, М. М. Методика оцінки стратегічного ринкового розвитку торговельних марок лікарських препаратів : метод. рек. / М. М. Слободянюк, А. В. Івченко. - Харків, 2009. - 21 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14251
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
док14.pdf175,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.