Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14422
Название: Маркетингове ціноутворення
Авторы: Півень, О. П.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Маркетингове ціноутворення: метод. рек. до практичних занять та самост. роботи студ. напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" / О. П. Півень. - Х. : НФаУ, 2015. - 103 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14422
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
док21.pdf182,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.