Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14422
Назва: Маркетингове ціноутворення
Автори: Півень, О. П.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Маркетингове ціноутворення: метод. рек. до практичних занять та самост. роботи студ. напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" / О. П. Півень. - Х. : НФаУ, 2015. - 103 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14422
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
док21.pdf182,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.