Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14432
Назва: Методи оцінки конкурентних позицій торговельних марок лікарських препаратів
Автори: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Жадько, С. В.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Слободянюк, М. М. Методи оцінки конкурентних позицій торговельних марок лікарських препаратів : метод. рек. / М. М. Слободянюк, С. В. Жадько. - Харків, 2008. - 22 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14432
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
док13.pdf175,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.