Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14442
Title: Лояльність клієнтів до підприємства: основні поняття і методи оцінки
Authors: Півень, О. П.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Софронова, І. В.
Cофронова, И. В.
Sofronova, I. V.
Ткаченко, І. В.
Ткаченко, И. В.
Tkachenko, I. V.
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Півень, О. П. Лояльність клієнтів до підприємства: основні поняття і методи оцінки / О. П. Півень, І. В. Софронова, І. В. Ткаченко // Фармаком. - 2017. - № 1. - С. 51-57.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14442
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
док22.pdf843,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.