Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14442
Назва: Лояльність клієнтів до підприємства: основні поняття і методи оцінки
Автори: Півень, О. П.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Софронова, І. В.
Cофронова, И. В.
Sofronova, I. V.
Ткаченко, І. В.
Ткаченко, И. В.
Tkachenko, I. V.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Півень, О. П. Лояльність клієнтів до підприємства: основні поняття і методи оцінки / О. П. Півень, І. В. Софронова, І. В. Ткаченко // Фармаком. - 2017. - № 1. - С. 51-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14442
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
док22.pdf843,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.