Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15402
Title: Service as a way to keep a customer
Authors: Katrich, I.
Катрич, I.
Катрич, И.
Demchenko, N. V.
Демченко, Н. В.
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Katrich, I. Service as a way to keep a customer / I. Katrich, N. V. Demchenko // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2017 р. – Х., 2017. – С. 202-203.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15402
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
202-203.pdf264,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.