Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15402
Назва: Service as a way to keep a customer
Автори: Katrich, I.
Катрич, I.
Катрич, И.
Demchenko, N. V.
Демченко, Н. В.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Katrich, I. Service as a way to keep a customer / I. Katrich, N. V. Demchenko // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2017 р. – Х., 2017. – С. 202-203.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15402
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
202-203.pdf264,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.