Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15573
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтрапчук, С. І.-
dc.contributor.authorАбальмаз, Л. І.-
dc.contributor.authorStrapchuk, S. I.-
dc.contributor.authorАbalmaz, L. I.-
dc.contributor.authorСтрапчук, С. И.-
dc.contributor.authorАбальмаз, Л. И.-
dc.date.accessioned2018-05-31T11:42:25Z-
dc.date.available2018-05-31T11:42:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтрапчук, С. І. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства / С. І. Страпчук, Л. І. Абальмаз // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2017 р. – Х., 2017. – С. 308-311.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15573-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМетодичні підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
308-311.pdf514,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.