Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15573
Title: Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства
Authors: Страпчук, С. І.
Абальмаз, Л. І.
Strapchuk, S. I.
Аbalmaz, L. I.
Страпчук, С. И.
Абальмаз, Л. И.
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Страпчук, С. І. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства / С. І. Страпчук, Л. І. Абальмаз // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2017 р. – Х., 2017. – С. 308-311.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15573
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
308-311.pdf514,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.