Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15573
Название: Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства
Авторы: Страпчук, С. І.
Абальмаз, Л. І.
Strapchuk, S. I.
Аbalmaz, L. I.
Страпчук, С. И.
Абальмаз, Л. И.
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Страпчук, С. І. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства / С. І. Страпчук, Л. І. Абальмаз // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2017 р. – Х., 2017. – С. 308-311.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15573
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
308-311.pdf514,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.