Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15573
Назва: Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства
Автори: Страпчук, С. І.
Абальмаз, Л. І.
Strapchuk, S. I.
Аbalmaz, L. I.
Страпчук, С. И.
Абальмаз, Л. И.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Страпчук, С. І. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства / С. І. Страпчук, Л. І. Абальмаз // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2017 р. – Х., 2017. – С. 308-311.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15573
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
308-311.pdf514,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.