Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15602
Назва: Застосування сучасних методів визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу
Інші назви: Применение современных методов определения лояльности клиентов к аптечного учреждения
Application of modern methods for determining customer loyalty to a pharmacy institution
Автори: Півень, О. П.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Tkachenko, I. V.
Ткаченко, И. В.
Ткаченко, І. В.
Шуванова, Е. В.
Шуванова, О. В.
Shuvanova, O. V.
Теми: лояльність;loyalty;лояльность;компоненти лояльності;компоненты лояльности;components of loyalty;поведінкова компонента;behavioral component;поведенческая компонента;компонента відносин і намірів;компонента отношений и намерений;component of relations and intentions;methods of loyalty evaluation;методи оцінки лояльності;методы оценки лояльности;аптечний заклад;аптечное учреждение;pharmacy establishment;клієнти;customers;клиенты
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Півень, О. П. Застосування сучасних методів визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу / О. П. Півень, І. В. Ткаченко, О. В. Шуванова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 42-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15602
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42-50.pdf874,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.