Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15946
Назва: Маркетинговые исследования рынка антитромботических лекарственных средств
Інші назви: Marketing research of antithrombotic drugs market
Маркетингові дослідження ринку антитромботических лікарських засобів
Автори: Малый, В. В.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Аглаф Юссеф
Теми: маркетинговые исследования рынка;маркетингові дослідження ринку;Market research;антитромботические лекарственные средства;antithrombotic drugs
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Малый, В. В. Маркетинговые исследования рынка антитромботических лекарственных средств / В. В. Малый, Аглаф Юссеф // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 367.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15946
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
367.pdf285,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.