Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15947
Title: Маркетинговые исследования лекарственных средств для лечения боли в горле
Other Titles: Marketing research of medicines for the treatment of sore throat
Маркетингові дослідження лікарських засобів для лікування болю в горлі
Authors: Бондарева, И. В.
Бондарєва, І. В.
Bondarieva, I. V.
Таджиев, М.
Tadjiev, M.
Keywords: маркетинговые исследования;маркетингові дослідження;marketing research;лекарственные средства;medicines;лікарські засоби;боли в горле;біль у горлі;a sore throat
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Бондарева, И. В. Маркетинговые исследования лекарственных средств для лечения боли в горле / И. В. Бондарева, М. Таджиев // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 366.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15947
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
366.pdf285,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.