Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15947
Назва: Маркетинговые исследования лекарственных средств для лечения боли в горле
Інші назви: Marketing research of medicines for the treatment of sore throat
Маркетингові дослідження лікарських засобів для лікування болю в горлі
Автори: Бондарева, И. В.
Бондарєва, І. В.
Bondarieva, I. V.
Таджиев, М.
Tadjiev, M.
Теми: маркетинговые исследования;маркетингові дослідження;marketing research;лекарственные средства;medicines;лікарські засоби;боли в горле;біль у горлі;a sore throat
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бондарева, И. В. Маркетинговые исследования лекарственных средств для лечения боли в горле / И. В. Бондарева, М. Таджиев // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 366.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15947
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
366.pdf285,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.