Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1606
Title: Практикум з менеджменту та маркетингу у фармації
Other Titles: Практикум по менеджменту и маркетингу в фармации
Workshop on Management and Marketing in the pharmacy
Authors: Мнушко, З. М.
Ольховська, А. Б.
Пестун, І. В.
Рогуля, О. Ю.
Слободянюк, М. М.
Жадько, С. В.
Чмихало, Н. В.
Дорохова, Л. П.
Мнушко, З. Н.
Ольховская, А. Б.
Пестун, И. В.
Рогуля, О. Ю.
Слободянюк, Н. Н.
Жадько, С. В.
Чмихало, Н. В.
Дорохова, Л. П.
Mnushko, Z. M.
Olkhovskaya, A. B.
Pestun, I. V.
Rohulya, O. Yu.
Slobodyanyuk, M. M.
Zhadko, S. V.
Chmyhalo, N. V.
Dorohova, L. P.
Keywords: менеджмент та маркетинг у фармації;менеджмент и маркетинг в фармации;management and marketing in the pharmacy
Issue Date: 2011
Publisher: Національний фармацевтичний університет
Bibliographic description (Ukraine): Практикум з менеджменту та маркетингу у фармації : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / З. М. Мнушко, А. Б. Ольховська, І. В. Пестун та ін. ; за ред. З. М. Мнушко. – 2-ге вид. перероб. та доп. – Х. : Вид-во НфаУ, 2011. – 424 с.
Abstract: Навчальний посібник розроблений відповідно до навчальної програми дисципліни «Менеджмент та маркетинг у фармації» та вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу. У посібнику наведено перелік основних термінів до кожної теми та структурно-логічні схеми, запропоновано питання для самостійного вивчення, матеріали прикладного характеру, адаптовані до фармацевтичної галузі, а також практичні завдання, у тому числі до самостійної роботи студентів, питання та тестові завдання для самоконтролю знань. Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямом «Фармація».
Учебное пособие разработано в соответствии с учебной программой дисциплины «Менеджмент и маркетинг в фармации» и требований кредитно-модульной системы организации учебного процесса. В руководстве приведены перечень основных терминов к каждой теме и структурно-логические схемы, предложены вопросы для самостоятельного изучения, материалы прикладного характера, адаптированные к фармацевтической отрасли, а также практические задания, в том числе к самостоятельной работе студентов, вопросы и тестовые задания для самоконтроля знаний. Пособие предназначено для студентов высших учебных заведений, обучающихся по направлению «Фармация».
The manual is designed in accordance with the curriculum course "Management and marketing in pharmacy," and the requirements of credit-modular system of training organization. The manual has a list of key terms for each topic, and structural logic, questions for self-study materials, which adapted to the pharmaceutical industry, practical tasks, including self-study, questions and tests for self-knowledge. The manual is recommended for students of pharmaceutical education.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1606
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Практикум з ММФ.pdf598,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.