Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16148
Название: Психолого-педагогічні методи дослідження щодо аналізу викладання аналітичної хімії у НФаУ
Авторы: Савохіна, М. В.
Гриценко, І. С.
Петухова, І. Ю.
Динник, К. В.
Савохина, М. В.
Savokhina, M. V.
Гриценко, И. С.
Gritsenko, I. S.
Петухова, И. Ю.
Petukhova, I. Yu.
Дынник, К. В.
Dynnik, K. V.
Ключевые слова: методи дослідження;педагогічний експеримент;анкетування;бесіда
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Гриценко, І. С. Психолого-педагогічні методи дослідження щодо аналізу викладання аналітичної хімії у НФаУ / І. С. Гриценко, І. Ю. Петухова, К. В. Динник, М. В. Савохіна // Синтез і аналіз біологічно активних речовин і лікарських субстанцій: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 80-річчю з дня народження д-ра фармац. наук, професора О. М. Гайдукевича, м. Харків, 12-13 квіт. 2018 р. - 2018. – С. 223-224.
Краткий осмотр (реферат): До психолого-педагогічних методів дослідження, що широко застосовуються в процессі викладання дисциплін на кафедрі аналітичної хімії НФаУ, відносять: педагогічний експеримент, тестування, анкетування, бесіди, аналіз продуктів діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16148
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фармакологiї та фармакотерапії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
223-224.pdf428,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора