Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16148
Назва: | Психолого-педагогічні методи дослідження щодо аналізу викладання аналітичної хімії у НФаУ |
Автори: | Савохіна, М. В. Гриценко, І. С. Петухова, І. Ю. Динник, К. В. Савохина, М. В. Savokhina, M. V. Гриценко, И. С. Gritsenko, I. S. Петухова, И. Ю. Petukhova, I. Yu. Дынник, К. В. Dynnik, K. V. |
Теми: | методи дослідження;педагогічний експеримент;анкетування;бесіда |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Гриценко, І. С. Психолого-педагогічні методи дослідження щодо аналізу викладання аналітичної хімії у НФаУ / І. С. Гриценко, І. Ю. Петухова, К. В. Динник, М. В. Савохіна // Синтез і аналіз біологічно активних речовин і лікарських субстанцій: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 80-річчю з дня народження д-ра фармац. наук, професора О. М. Гайдукевича, м. Харків, 12-13 квіт. 2018 р. - 2018. – С. 223-224. |
Короткий огляд (реферат): | До психолого-педагогічних методів дослідження, що широко застосовуються в процессі викладання дисциплін на кафедрі аналітичної хімії НФаУ, відносять: педагогічний експеримент, тестування, анкетування, бесіди, аналіз продуктів діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16148 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фармакологiї та фармакотерапії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
223-224.pdf | 428,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора