Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16148
Назва: Психолого-педагогічні методи дослідження щодо аналізу викладання аналітичної хімії у НФаУ
Автори: Савохіна, М. В.
Гриценко, І. С.
Петухова, І. Ю.
Динник, К. В.
Савохина, М. В.
Savokhina, M. V.
Гриценко, И. С.
Gritsenko, I. S.
Петухова, И. Ю.
Petukhova, I. Yu.
Дынник, К. В.
Dynnik, K. V.
Теми: методи дослідження;педагогічний експеримент;анкетування;бесіда
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Гриценко, І. С. Психолого-педагогічні методи дослідження щодо аналізу викладання аналітичної хімії у НФаУ / І. С. Гриценко, І. Ю. Петухова, К. В. Динник, М. В. Савохіна // Синтез і аналіз біологічно активних речовин і лікарських субстанцій: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 80-річчю з дня народження д-ра фармац. наук, професора О. М. Гайдукевича, м. Харків, 12-13 квіт. 2018 р. - 2018. – С. 223-224.
Короткий огляд (реферат): До психолого-педагогічних методів дослідження, що широко застосовуються в процессі викладання дисциплін на кафедрі аналітичної хімії НФаУ, відносять: педагогічний експеримент, тестування, анкетування, бесіди, аналіз продуктів діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16148
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фармакологiї та клінічної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223-224.pdf428,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора