Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1620
Назва: Менеджмент та маркетинг у фармації. Частина II. Маркетинг у фармації
Інші назви: Менеджмент и маркетинг в фармации. Часть II. Маркетинг в фармации
Management and marketing in pharmacy. Part II. Marketing in pharmacy
Автори: Мнушко, З. М.
Діхтярьова, Н. М.
Мнушко, З. Н.
Дихтярева, Н. М.
Mnushko, Z. М.
Dihtyarova, N. M.
Теми: маркетинг у фармації;маркетинг в фармации;marketing in Pharmacy
Дата публікації: 2010
Видавництво: Національний фармацевтичний університет
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Менеджмент та маркетинг у фармації. Ч. II. Маркетинг у фармації : підруч. для студ. вищ. навч. закладів / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова; за ред. З. М. Мнушко. – 2-ге вид., доп. та перероб. – Х. : Вид-во НФаУ : Золоті сторінки, 2010. – 512 с.
Короткий огляд (реферат): Наведені основні теоретичні положення маркетингу й особливості фармацевтичного маркетингу, зокрема маркетингових досліджень лікарських засобів як товару, їх розробки і просування на ринок, товарної та асортиментної політики фармацевтичних і аптечних підприємств, ціноутворення, оптової та роздрібної реалізації, використання комплексу маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку. Описана суть і специфіка міжнародного маркетингу у фармації. Призначений для вітчизняних та іноземних студентів, а також для керівників і фахівців практичної фармації.
Приведены основные теоретические положения маркетинга и особенности фармацевтического маркетинга, в том числе маркетинговых исследований лекарственных средств как товара, их разработки и продвижения на рынок, товарной и ассортиментной политики фармацевтических и аптечных предприятий, ценообразования, оптовой и розничной реализации, использования комплекса маркетинговых коммуникаций на фармацевтическом рынке. Описана сущность и специфика международного маркетинга в фармации. Предназначен для отечественных и иностранных студентов, а также для руководителей и специалистов практической фармации.
The basic theoretical principles of marketing and particularly pharmaceutical marketing, including marketing studies of drugs as a commodity, their development and market promotion, product and assortment policy of pharmaceutical companies and pharmacy, pricing, wholesale and retail sales, the use of complex marketing communications in the pharmaceutical market . We describe the nature and specifics of international marketing in pharmacy. Designed for domestic and international students, as well as for managers and professionals practice of pharmacy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1620
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММФ укр_2 часть.pdf741,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.