Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1621
Title: Менеджмент и маркетинг в фармации. Часть I. Менеджмент в фармации
Other Titles: Менеджмент та маркетинг у фармації. Частина I. Менеджмент у фармації
Management and marketing in pharmacy. Part I. Management in Pharmacy
Authors: Мнушко, З. Н.
Дихтярева, Н. М.
Мнушко, З. М.
Діхтярьова, Н. М.
Mnushko, Z. N.
Dihtyarova, N. M.
Keywords: менеджмент в фармации;менеджмент у фармації;management in Pharmacy
Issue Date: 2007
Publisher: Національний фармацевтичний університет
Bibliographic description (Ukraine): Мнушко, З. Н. Менеджмент и маркетинг в фармации. Ч. I. Менеджмент в фармации : учеб. для студентов вузов / З. Н. Мнушко, Н. М. Дихтярова ; под ред. З. Н. Мнушко. – Х. : Изд-во НФаУ : Золотые страницы, 2007. – 360 с.
Abstract: В учебнике приведены основные теоретические положения менеджмента, а также особенности управления, предпринимательской и коммуникационной деятельности, кадрового менеджмента, отечественного и зарубежного права субъектов хозяйствования в фармации. Описаны принципы фармацевтической этики и деонтологии, общения с посетителями аптек, подходы и критерии оценки эффективности работы фармацевтических организаций. Предназначен для отечественных и иностранных студентов фармацевтических учебных заведений.
У підручнику наведено основні теоретичні положення менеджменту, а також особливості управління, підприємницької і комунікативної діяльності, кадрового менеджменту, вітчизняного і зарубіжного права суб'єктів господарювання в фармації. Описано принципи фармацевтичної етики і деонтології, спілкування з відвідувачами аптек, підходи і критерії оцінки ефективності роботи фармацевтичних організацій. Призначений для вітчизняних і іноземних студентів фармацевтичних навчальних закладів.
The tutorial provides basic theoretical principles of management and control features, business and communication, personnel management, domestic and foreign business entities in the right pharmacy. The principles of pharmaceutical ethics and ethics, communication with visitors pharmacies, approaches and criteria for evaluating the effectiveness of pharmaceutical organizations. Designed for both domestic and foreign students of pharmaceutical education.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1621
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММФ рус_1 часть.pdf682,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.