Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1621
Назва: Менеджмент и маркетинг в фармации. Часть I. Менеджмент в фармации
Інші назви: Менеджмент та маркетинг у фармації. Частина I. Менеджмент у фармації
Management and marketing in pharmacy. Part I. Management in Pharmacy
Автори: Мнушко, З. Н.
Дихтярева, Н. М.
Мнушко, З. М.
Діхтярьова, Н. М.
Mnushko, Z. N.
Dihtyarova, N. M.
Теми: менеджмент в фармации;менеджмент у фармації;management in Pharmacy
Дата публікації: 2007
Видавництво: Національний фармацевтичний університет
Бібліографічний опис: Мнушко, З. Н. Менеджмент и маркетинг в фармации. Ч. I. Менеджмент в фармации : учеб. для студентов вузов / З. Н. Мнушко, Н. М. Дихтярова ; под ред. З. Н. Мнушко. – Х. : Изд-во НФаУ : Золотые страницы, 2007. – 360 с.
Короткий огляд (реферат): В учебнике приведены основные теоретические положения менеджмента, а также особенности управления, предпринимательской и коммуникационной деятельности, кадрового менеджмента, отечественного и зарубежного права субъектов хозяйствования в фармации. Описаны принципы фармацевтической этики и деонтологии, общения с посетителями аптек, подходы и критерии оценки эффективности работы фармацевтических организаций. Предназначен для отечественных и иностранных студентов фармацевтических учебных заведений.
У підручнику наведено основні теоретичні положення менеджменту, а також особливості управління, підприємницької і комунікативної діяльності, кадрового менеджменту, вітчизняного і зарубіжного права суб'єктів господарювання в фармації. Описано принципи фармацевтичної етики і деонтології, спілкування з відвідувачами аптек, підходи і критерії оцінки ефективності роботи фармацевтичних організацій. Призначений для вітчизняних і іноземних студентів фармацевтичних навчальних закладів.
The tutorial provides basic theoretical principles of management and control features, business and communication, personnel management, domestic and foreign business entities in the right pharmacy. The principles of pharmaceutical ethics and ethics, communication with visitors pharmacies, approaches and criteria for evaluating the effectiveness of pharmaceutical organizations. Designed for both domestic and foreign students of pharmaceutical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1621
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММФ рус_1 часть.pdf682,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.