Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16529
Название: Особистісно-орієнтована технологія навчання в підготовці фахівців фармацевтичних та медичних спеціальностей
Авторы: Кайдалова, Л. Г.
Науменко, Н. В.
Кайдалова, Л. Г.
Науменко, Н. В.
Kaydalova, L. G.
Naumenko, N. V.
Ключевые слова: професійна підготовка;фахівці охорони здоров'я;особистісний підхід;освітні технології;особистісно-орієнтована технологія навчання;профессиональная подготовка;специалисты здравоохранения;личностный подход;образовательные технологии;личностно-ориентированная технология обучения;occupational training;health care professional approach;educational technology;personal-oriented training technology
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Кайдалова, Л. Г. Особистісно-орієнтована технологія навчання в підготовці фахівців фармацевтичних та медичних спеціальностей / Л. Г. Кайдалова, Н. В. Науменко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: зб. ст. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 31 трав. - 01 черв. 2018 р. – Полтава : Вид-во «Астрая», 2018. – С. 95–99.
Краткий осмотр (реферат): У статті обгрунтовано особливості використання особистісно-орієнтованої технології навчання в професійній підготовці фахівців фармацевтичних і медичних спеціальностей. Доведено актуальність означеної проблематики у вирішенні завдань сучасної вищої освіти в Україні. З'ясовано підходи до організації навчання майбутніх фахівців охорони здоров'я за особистісно-орієнтованим принципом та визначено їхнів уплив на саморозвиток, самовдосконалення і формування професійно значущих та особстісних якостей майбутніх фахівців фармацевтичних і медичних спеціальностей.
В статье обосновано особенности использования личностно-ориентированной технологии обучения в профессиональной подготовке специалистов фармацевтических и медицинских специальностей. Доказано актуальность указанной проблематики в решении задач современного высшего образования в Украине. Установлено подходы к организации обучения будущих специалистов здравоохранения по личностно-ориентированному принципу и определено ее влияние на саморазвитие, самосовершенствование и формирование профессионально значимых и личностных качеств будущих специалистов фармацевтических и медицинских специальностей.
The article provides substantiation for the peculiarities of use of the personal-oriented training technology in the occupational training of professionals in pharmaceutical and medical specialties. Topicality of the aforesaid problematic in solution of tasks of the modern higher education in Ukraine is evidenced. Approaches to arrangement of training for the future health care professionals under the personal-oriented principle are ascertained and their effect on self-development, self-improvement and formation of of the significant and personal qualities of the furure professionals in pharmaceutical and medical specialties is specified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16529
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kaidalova Naumenko_stattya_scan.pdf.pdf5,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.