Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16529
Назва: | Особистісно-орієнтована технологія навчання в підготовці фахівців фармацевтичних та медичних спеціальностей |
Автори: | Кайдалова, Л. Г. Науменко, Н. В. Кайдалова, Л. Г. Науменко, Н. В. Kaydalova, L. G. Naumenko, N. V. |
Теми: | професійна підготовка;фахівці охорони здоров'я;особистісний підхід;освітні технології;особистісно-орієнтована технологія навчання;профессиональная подготовка;специалисты здравоохранения;личностный подход;образовательные технологии;личностно-ориентированная технология обучения;occupational training;health care professional approach;educational technology;personal-oriented training technology |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Кайдалова, Л. Г. Особистісно-орієнтована технологія навчання в підготовці фахівців фармацевтичних та медичних спеціальностей / Л. Г. Кайдалова, Н. В. Науменко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: зб. ст. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 31 трав. - 01 черв. 2018 р. – Полтава : Вид-во «Астрая», 2018. – С. 95–99. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обгрунтовано особливості використання особистісно-орієнтованої технології навчання в професійній підготовці фахівців фармацевтичних і медичних спеціальностей. Доведено актуальність означеної проблематики у вирішенні завдань сучасної вищої освіти в Україні. З'ясовано підходи до організації навчання майбутніх фахівців охорони здоров'я за особистісно-орієнтованим принципом та визначено їхнів уплив на саморозвиток, самовдосконалення і формування професійно значущих та особстісних якостей майбутніх фахівців фармацевтичних і медичних спеціальностей. В статье обосновано особенности использования личностно-ориентированной технологии обучения в профессиональной подготовке специалистов фармацевтических и медицинских специальностей. Доказано актуальность указанной проблематики в решении задач современного высшего образования в Украине. Установлено подходы к организации обучения будущих специалистов здравоохранения по личностно-ориентированному принципу и определено ее влияние на саморазвитие, самосовершенствование и формирование профессионально значимых и личностных качеств будущих специалистов фармацевтических и медицинских специальностей. The article provides substantiation for the peculiarities of use of the personal-oriented training technology in the occupational training of professionals in pharmaceutical and medical specialties. Topicality of the aforesaid problematic in solution of tasks of the modern higher education in Ukraine is evidenced. Approaches to arrangement of training for the future health care professionals under the personal-oriented principle are ascertained and their effect on self-development, self-improvement and formation of of the significant and personal qualities of the furure professionals in pharmaceutical and medical specialties is specified. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16529 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kaidalova Naumenko_stattya_scan.pdf.pdf | 5,41 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.