Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16800
Назва: Scientific substantiation of the product range renewal model for manufacturing pharmaceutical enterprise
Інші назви: Наукове обґрунтування моделі оновлення товарного асортименту на виробничому фармацевтичному підприємстві
Автори: Kotvitska, A. A.
Kostiuk, V. G.
Котвіцька, А. А.
Котвицкая, А. А.
Костюк, В. Г.
Теми: фармацевтичне підприємство;маркетингові дослідження;товарний асортимент;фармацевтичний ринок
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Kotvitska, A. A. Scientific substantiation of the product range renewal model for manufacturing pharmaceutical enterprise / A. A. Kotvitska, V. G. Kostiuk // ScienceRise: Pharmaceutical Science. - 2017. - № 6 (10). - С. 52-55.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах загострення конкуренції на вітчизняному фармацевтичному ринку, збільшення вар-тості наукових розробок та інвестицій ФП, підвищення рівня вимог і потреб споживачів ЛЗ, викорис-тання вітчизняними виробниками ліків інноваційних підходів до формування товарного асортименту, який дозволить забезпечити підприємству стійку ринкову позицію, економічну стабільність і стратегі-чний розвиток поряд із забезпеченням наявності на ринку України необхідних та доступних ЛЗ вітчиз-няного виробництва набуває особливої актуальності. Мета. Розробка моделі оновлення товарного асортименту на виробничому ФП та її опрацювання на прикладі сегменту нестероїдних протизапальних препаратів. Методи. Під час дослідження використано системний, аналітичний та логічний методи аналізу. Результати. На підставі систематизації одержаних результатів організаційно-економічних, маркети-нгових та фармакоекономічних досліджень фармацевтичного ринку обґрунтовано та розроблено мо-дель оновлення товарного асортименту на виробничому ФП, що складається з п’яти послідовних ета-пів. Кожний етап запропонованої моделі передбачає проведення наукових досліджень організаційно-економічного спрямування та визначення результативних показників. Висновки. Розроблена модель оновлення товарного асортименту на виробничому ФП може бути реко-мендована як ефективна система підтримки прийняття фармацевтичною організацією обґрунтованих управлінських рішень у сфері маркетингу, що, на нашу думку, дозволить зменшити витрати і значно пі-двищить ефективність її діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16800
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
119926-255907-1-PB.pdf344,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.