Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17199
Title: Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мереж
Authors: Мнушко, З. М.
Мнушко, З. Н.
Mnushko, Z. M.
Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Keywords: аптечні мережі;маркетингові завдання;маркетингові функції;аптечные сети;маркетинговые задачи;маркетинговые функции;pharmacy chains;marketing tasks;marketing functions
Issue Date: 2008
Bibliographic description (Ukraine): Мнушко, З. М. Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мереж / З. М. Мнушко, Г. С. Бабічева // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. – 2008. – Т. 1, № 1. – С. 15–21.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17199
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15-21.pdf179,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.