Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17199
Назва: Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мереж
Автори: Мнушко, З. М.
Мнушко, З. Н.
Mnushko, Z. M.
Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Теми: аптечні мережі;маркетингові завдання;маркетингові функції;аптечные сети;маркетинговые задачи;маркетинговые функции;pharmacy chains;marketing tasks;marketing functions
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мереж / З. М. Мнушко, Г. С. Бабічева // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. – 2008. – Т. 1, № 1. – С. 15–21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17199
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15-21.pdf179,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.