Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17266
Название: Напрями підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережевих структур
Авторы: Мнушко, З. М.
Мнушко, З. Н.
Mnushko, Z. M.
Пестун, І. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Ключевые слова: маркетинговi функцiї;аптечнi мережi;ефективнiсть маркетингової дiяльностi
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Мнушко, З. М. Напрями підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережевих структур / З. М. Мнушко, І. В. Пестун, Г. С. Бабічева // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. – 2012. – Т. 7, № 2. – С. 66-70.
Краткий осмотр (реферат): У роботi визначено роль i мiсце маркетингових функцiй у дiяльностi аптечних пiдприємств. Запропоновано напрями пiдвищення ефективностi виконання маркетингових завдань i функцiй аптек та їх мереж. Розроблено модель системи вдосконалення вирiшення маркетингових функцiй, в основу якої покладенi методичнi рекомендацiї з рацiональної органiзацiї роботи працiвникiв аптек та створення клiєнтської бази даних аптечних пiдприємств. Обґрунтовано значення ефективностi вирiшення маркетингових функцiй аптечних мереж у системi реалiзацiї соцiальної, комерцiйної складової їх дiяльностi та принципiв належної аптечної практики
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17266
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.