Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17268
Title: Оценка эффективности маркетинговых функций аптечных организаций: сегмент косметики
Authors: Наркевич, И. А.
Наркевич, І. А.
Narkevich, I. A.
Немятых, О. Д.
Немятих, О. Д.
Nemyatykh, O. D.
Фетисова, А. И.
Фетисова, А. І.
Fetisova, A. I.
Бабичева, А. С.
Бабічева, Г. С.
Babicheva, A. S.
Keywords: фармацевтичний ринок;аптечна косметика;маркетингові функції
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Наркевич, И. А. Оценка эффективности маркетинговых функций аптечных организаций: сегмент косметики / И. А. Наркевич, О. Д. Немятых, А. И. Фитисова, А. С. Бабичева // Фармация. – 2017. – Т. 66, № 2. – С. 43-46.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17268
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.