Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17268
Назва: Оценка эффективности маркетинговых функций аптечных организаций: сегмент косметики
Автори: Наркевич, И. А.
Наркевич, І. А.
Narkevich, I. A.
Немятых, О. Д.
Немятих, О. Д.
Nemyatykh, O. D.
Фетисова, А. И.
Фетисова, А. І.
Fetisova, A. I.
Бабичева, А. С.
Бабічева, Г. С.
Babicheva, A. S.
Теми: фармацевтичний ринок;аптечна косметика;маркетингові функції
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Наркевич, И. А. Оценка эффективности маркетинговых функций аптечных организаций: сегмент косметики / И. А. Наркевич, О. Д. Немятых, А. И. Фитисова, А. С. Бабичева // Фармация. – 2017. – Т. 66, № 2. – С. 43-46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17268
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.