Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17336
Назва: Дослідження складу маркетингових комунікацій для просування засобів лікувальної косметики
Автори: Посилкіна, О. В.
Посылкина, О. В.
Posylkina, O. V.
Чечотка, О. В.
Чечотка, Е. В.
Chechotka, O. V.
Теми: маркетингові комунікації;маркетинговые коммуникации;marketing communications;засоби лікувальної косметики;средства лечебной косметики;medical cosmetics
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Дослідження складу маркетингових комунікацій для просування засобів лікувальної косметики / О. В. Посилкіна, О. В. Чечотка // Фармакоекономіка в Україні: стан та перспективи розвитку : матеріали X наук.-практ. конф., м. Харків, 21 трав. 2018 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2018. – С. 105-107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17336
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105-107.pdf199,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.