Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17389
Назва: Public Relations как основа социально-ориентированного маркетинга фармацевтических предприятий
Автори: Гудзенко, А. П.
Гудзенко, О. П.
Gudzenko, A. P.
Немятых, О. Д.
Немятих, О. Д.
Nemyatykh, O. D.
Бабичева, А. С.
Бабічева, Г. С.
Babicheva, А. S.
Теми: зв'язки з громадськістю;связи с общественностью;public relations;фармацевтичні фірми;фармацевтические фирмы;pharmaceutical companies;соціально-орієнтований маркетинг;социально-ориентированный маркетинг;socially-oriented marketing
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Гудзенко, А. П. Public Relations как основа социально-ориентированного маркетинга фармацевтических предприятий / А. П. Гудзенко, О. Д. Немятых, А. С. Бабичева // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. – 2007. – Т. 2, № 1. – С. 27-30.
Короткий огляд (реферат): В работе изложены результаты изучения отдельных аспектов потребительских предпочтений на региональном фармацевтическом рынке. Обоснована целесообразность использования public relation-коммуникаций в деятельности фармацевтических предприятий. Проведена оценка влияния мероприятий public relation на эффективность деятельности в современных рыночных условиях.
В роботі викладені результати вивчення окремих аспектів споживчих переваг на регіональному фармацевтичному ринку. Обґрунтовано доцільність використання public relation-комунікацій в діяльності фармацевтичних підприємств. Проведено оцінку впливу заходів public relation на ефективність діяльності в сучасних ринкових умовах.
The paper presents the results of studying individual aspects of consumer preferences in the regional pharmaceutical market. The expediency of using public relation-communications in the activities of pharmaceutical enterprises has been substantiated. An assessment was made of the impact of public relation measures on the effectiveness of activities in modern market conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17389
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.