Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17732
Назва: Основні фактори соціальної маркетингової політики у фармації
Автори: Сахацька, І. М.
Сахацкая, И. М.
Sakhatska, I. M.
Захарчук, О. І.
Захарчук, О. И.
Zaharchuk, O. I.
Горошко, О. М.
Goroshko, O. M.
Ежнед, М. А.
Ezhned, M. A.
Сметанюк, О. І.
Сметанюк, О. И.
Smetaniuk, O. I.
Костишин, Л. В.
Kostishin, L. V.
Теми: соціальний маркетинг;социальный маркетинг;social marketing
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Основні фактори соціальної маркетингової політики у фармації / І. М. Сахацька, О. І. Захарчук, О. М. Горошко, М. А. Ежнед, О. І. Сметанюк, Л. В. Костишин // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. VIІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2018 р. – Х., 2018. – C. 178-180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17732
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
178-179.pdf520,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.