Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17732
Title: Основні фактори соціальної маркетингової політики у фармації
Authors: Сахацька, І. М.
Сахацкая, И. М.
Sakhatska, I. M.
Захарчук, О. І.
Захарчук, О. И.
Zaharchuk, O. I.
Горошко, О. М.
Goroshko, O. M.
Ежнед, М. А.
Ezhned, M. A.
Сметанюк, О. І.
Сметанюк, О. И.
Smetaniuk, O. I.
Костишин, Л. В.
Kostishin, L. V.
Keywords: соціальний маркетинг;социальный маркетинг;social marketing
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Основні фактори соціальної маркетингової політики у фармації / І. М. Сахацька, О. І. Захарчук, О. М. Горошко, М. А. Ежнед, О. І. Сметанюк, Л. В. Костишин // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. VIІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2018 р. – Х., 2018. – C. 178-180.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17732
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
178-179.pdf520,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.