Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18105
Title: Оцінка ефективності комплексу маркетингу товару
Authors: Пестун, I. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Куденко, К. С.
Kudenko, K. S.
Keywords: маркетинг підприємства;маркетинг предприятия
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Пестун, I. В. Оцінка ефективності комплексу маркетингу товару / I. В. Пестун, К. С. Куденко // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 25-26 жовт. 2018 р. - Х., 2018. - С. 105-106.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18105
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
105-106.pdf622,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.