Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18105
Назва: Оцінка ефективності комплексу маркетингу товару
Автори: Пестун, I. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Куденко, К. С.
Kudenko, K. S.
Теми: маркетинг підприємства;маркетинг предприятия
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Пестун, I. В. Оцінка ефективності комплексу маркетингу товару / I. В. Пестун, К. С. Куденко // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 25-26 жовт. 2018 р. - Х., 2018. - С. 105-106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18105
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105-106.pdf622,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.