Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18229
Title: Маркетинговий підхід до аналізу партнерських відносин у виробництві та просуванні нових лікарських засобів до споживача
Authors: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Самборський, О. С.
Samborskiy, O. S.
Keywords: лікарські засоби;лекарственные средства;medicines
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Слободянюк, М. М. Маркетинговий підхід до аналізу партнерських відносин у виробництві та просуванні нових лікарських засобів до споживача / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 25-26 жовт. 2018 р. - Х., 2018. - С. 109-110.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18229
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
109-110.pdf622,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.