Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18229
Назва: Маркетинговий підхід до аналізу партнерських відносин у виробництві та просуванні нових лікарських засобів до споживача
Автори: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Самборський, О. С.
Samborskiy, O. S.
Теми: лікарські засоби;лекарственные средства;medicines
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Слободянюк, М. М. Маркетинговий підхід до аналізу партнерських відносин у виробництві та просуванні нових лікарських засобів до споживача / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 25-26 жовт. 2018 р. - Х., 2018. - С. 109-110.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18229
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
109-110.pdf622,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.