Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18794
Название: Аналіз структурної номенклатури телевізійних рекламних роликів лікарських засобів групи R – «Засобів, що діють на респіраторну систему»
Авторы: Толочко, В. М.
Толочко, В. М.
Tolochko, V. M.
Курган, А. В.
Курган, А. В.
Kurhan, А. V.
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Толочко, В. М. Аналіз структурної номенклатури телевізійних рекламних роликів лікарських засобів групи R – «Засобів, що діють на респіраторну систему» / В. М. Толочко, А. В. Курган // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2019 р. - Х. : НФаУ, 2019. - С. 286-287.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18794
Располагается в коллекциях:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри УЕФ
Тези доповідей співробітників НФаУ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.