Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18794
Назва: Аналіз структурної номенклатури телевізійних рекламних роликів лікарських засобів групи R – «Засобів, що діють на респіраторну систему»
Автори: Толочко, В. М.
Толочко, В. М.
Tolochko, V. M.
Курган, А. В.
Курган, А. В.
Kurhan, А. V.
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Толочко, В. М. Аналіз структурної номенклатури телевізійних рекламних роликів лікарських засобів групи R – «Засобів, що діють на респіраторну систему» / В. М. Толочко, А. В. Курган // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2019 р. - Х. : НФаУ, 2019. - С. 286-287.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18794
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ
Тези доповідей співробітників НФаУ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.