Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19048| Title: | Кафедра як креативний засіб реалізації завдань вищої школи |
| Authors: | Лантух, А. П. Lantukh, A. P. |
| Keywords: | кафедра;вища школа;студент;викладач;высшая школа;кафедра;студент;преподаватель |
| Issue Date: | 2019 |
| Bibliographic description (Ukraine): | Лантух А.П. Кафедра як креативний засіб реалізації завдань вищої школи / К.А. Іванова, А.П. Лантух // Інноваційна педагогіка: науковий журнал. – Вип. 9. – Т. 1. – Одеса, 2019. – С.16-20. |
| Abstract: | У більшості розвинутих країн відбувся перехід до нової освітньої парадигми, відомої під назвою life long learning (LLL), що всесторонньо переформовувало роботу кафедри. Тому вища школа сьогодні відходить від жорсткої освітньої траєкторії і студенти будують індивідуальні траєкторії та стають мобільними шляхом вибору курсів і програм як на всіх рівнях формальної освіти, так і у межах додаткової освіти. Це дає можливість кафедрі мати значну амплітуду у реалізації свого креативного потенціалу В большинстве развитых стран осуществился переход к новой образовательной парадигме, известной под названием life long learning (LLL), что всесторонне переформатировало работу кафедры. Поэтому высшая школа сегодня отходит от жесткой образовательной траектории и студенты строят свою индивидуальную траекторию, становясь мобильными путем выборов курсов и программ, как на всех уровнях формального образования, так и в пределах дополнительного образования. Это даёт возможность кафедре обладать значительной амплитудой в реализации своего креативного потенциала. |
| URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19048 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Лантух А.П. Кафедра як креативний засіб реалізації завдань вищої школи.pdf | 121,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.