Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19048
Назва: Кафедра як креативний засіб реалізації завдань вищої школи
Автори: Лантух, А. П.
Lantukh, A. P.
Теми: кафедра;вища школа;студент;викладач;высшая школа;кафедра;студент;преподаватель
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Лантух А.П. Кафедра як креативний засіб реалізації завдань вищої школи / К.А. Іванова, А.П. Лантух // Інноваційна педагогіка: науковий журнал. – Вип. 9. – Т. 1. – Одеса, 2019. – С.16-20.
Короткий огляд (реферат): У більшості розвинутих країн відбувся перехід до нової освітньої парадигми, відомої під назвою life long learning (LLL), що всесторонньо переформовувало роботу кафедри. Тому вища школа сьогодні відходить від жорсткої освітньої траєкторії і студенти будують індивідуальні траєкторії та стають мобільними шляхом вибору курсів і програм як на всіх рівнях формальної освіти, так і у межах додаткової освіти. Це дає можливість кафедрі мати значну амплітуду у реалізації свого креативного потенціалу
В большинстве развитых стран осуществился переход к новой образовательной парадигме, известной под названием life long learning (LLL), что всесторонне переформатировало работу кафедры. Поэтому высшая школа сегодня отходит от жесткой образовательной траектории и студенты строят свою индивидуальную траекторию, становясь мобильными путем выборов курсов и программ, как на всех уровнях формального образования, так и в пределах дополнительного образования. Это даёт возможность кафедре обладать значительной амплитудой в реализации своего креативного потенциала.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19048
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.