Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19163
Title: Обґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльності
Authors: Півень, О. П.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Ткаченко, І. В.
Ткаченко, И. В.
Tkachenko, I. V.
Keywords: маркетинг взаємовідносин;маркетинг взаимоотношений;marketing relationships;фармацевтична діяльність;фармацевтическая деятельность;pharmaceutical activity
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Півень, О. П. Обґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльності / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 квіт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 238-241.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19163
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
238-241.pdf288,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.