Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19163
Назва: Обґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльності
Автори: Півень, О. П.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Ткаченко, І. В.
Ткаченко, И. В.
Tkachenko, I. V.
Теми: маркетинг взаємовідносин;маркетинг взаимоотношений;marketing relationships;фармацевтична діяльність;фармацевтическая деятельность;pharmaceutical activity
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Півень, О. П. Обґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльності / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 квіт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 238-241.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19163
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
238-241.pdf288,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.